diumenge, 23 de gener del 2011

Cova panís-Mina

Després del parèntesi de les festes nadalenques i amb algun quilet de més tornem a la Serra de Godall. Ens trobem al lloc de costum: David, Ivan, Oriol, Vicent, Ximo, Sisco i Manel. Amb una temperatura de -4ªC, enfilem cap a la Serra pujant per la sendera del Barranc de la Gralla, passem per dins Godall per veure l'ambient del descens i que els corredors hagin respectat el salt de fusta que vam muntar ahir per la tarda a la part final del circuit, de moment no ha saltat ningú, però hem de fer les primeres advertències i demanar precaució en arribar al poble, ja que el circuit és obert.
Continuem el nostre recorregut pujant per la sendera del Figueral que ens pensaven que havia netejat l'Ajuntament de Godall però no, dels 800 metres que té se'n poden fer la meitat en bici. En arribar Ximo trenca l'eix de la roda del darrere i marxa cap a casa acompanyat de Sisco. La resta continuem pujant fins les antenes i la sendera de la Cova de Panís. Només començar Oriol pateix un forta caiguda i ha d'abandonar acompanyat de Vicent. Acabem la sendera contents ja que no es nota gens el pas de les motos, sembla ser que la més afectada ha estat la dels JB, sendera de la qual fem el tram inical després d'haver pujat per la pedrera. Després baixem per la sendera de la Mina i a la Roca Alta parem per veure com baixen els del descens, molt ràpid. Acabem el nostre recorregut a la part final del circuit de descens, on xarrem un moment amb els corredors i els informem de les últimes novetats de la competició, el 3r DH GODALL dels pròxims dies 5 i 6 de febrer.

1. Fa dies que passo pel poble de Godall, be en bici de carretera o amb el cotxe ben carregat d'eines.
    L'ambient, sobretot en cap de setmana, és tremendo!.
    Em fa l'efecte que si no mos arremanguem els de sempre a netejar els Figuerals... ningú no ho farà Manel!.

En fi, ens veiem el 30.

2. Moltisimes gracies per les currades que us pegueu a la serra de Godall, la veritat es que nomes faltaria que hi hagues mes pinar i menys argilaga, jejeje
    Gracies ha vosaltres em fet una gran ruta plena dels senders que heu netejat i descobert, mireu la cronica he he penjat al blog: