dimecres, 29 de desembre del 2010

CONSELLS PER A LA BONA PRÀCTICA DE LA BTT A LA SERRA DE GODALL

-CAÇADORS: Per a no tenir conflictes amb els caçadors i evitar possibles accidents, no aneu a la Serra els dijous durant la temporada de caça ( del 12 de setembre 2010 fins al 27 de febrer2011). Els dijous és quan es fan les batudes del porc senglar.
-CAMINANTS: Si trobeu gent a peu, doneu sempre prioritat de pas i modereu la velocitat.
-MOTOS: Si veieu motos per les senderes de la Serra intenteu fer-los saber que segons la llei no hi poden circular,  demaneu-los-hi, sense enfrontar-vos, que surtin.
-ENTORN: Respecteu l’entorn natural i emporteu-vos les deixalles cap a casa.
-PROPIETARIS: Quan passeu per propietats privades d’ús agrícola, aneu sempre per la traçada de la sendera oberta i no trepitgeu les solades d’olives o garrofes. No us enfronteu mai amb els propietaris i sortiu de la seva propietat si us ho demana.


7 comentaris:

  1. Fan més mal els típics "cartuchos" que els caçadors es deixen allí amb un munt i tirats al terra, on el plom que desprenen no és biodegrable i per tan queda es quedarà alli al terra per sempre.. en canvi les motosno fan cap mal, al contrari.. ajuden a mantindre les senderes llimpies. Crec que tindriem que concienar abans als caçadors que a les motos...

    ResponElimina
  2. Te donaria cinc-mil milions d'arguments pels quals no han de passar motos per les senderes.
    Però no gastaré temps contestant, a qui no es presenta amb un nom i cognom, que tots puguem identificar amb un rostre conegut.

    Ja m'han fotut massa canya públicament, (i la que m'espera, suposo) emparant-se en l'anonimat, o amb pseudònims diversos. Que ve a ser el mateix.


    Bon dia de Reis...

    ResponElimina
  3. Algun mal deuen fer les motos (contaminació ambiental i acústica, forta erosió del terreny...), quan hi ha tota una llei del Parlament de Catalunya que prohibeix la circulació de vehicles motoritzats per camins de menys de 4 metres i posa sancions que van de 300 fins a 3000€.

    ResponElimina
  4. Jo si que deixo el meu nom, ja que no vull que per culpa d'uns que van amb moto i ho destrossen tot, els que practiquem l'enduro amb un ètica ens lliguèssiu al mateix sac...
    Jo sóc dels qui va en moto algún divendres del mes per la serra de Godall. En cap moment he vist que per culpa meva els senders es veuen afectats perquè jo practico l'enduro a la serra. Inclús.. he parlat amb algun dels membres de la penya serra de Godall i en cap cas m'han dit que jo fassi algún tipus de mal, ni m'han prohibit entrar amb la moto, això si advertint.me de que si m'enxapaven els de MEdi Ambient hem cauria la multa.. però que quedi clar SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT... Per tant seguirè practicant l'enduro a la serra de Godall, perquè no erosiono el terreny (quan jo passo o quan passem els que practiquem enduro amb ètica el terreny no presenta clots, pedres d'un metre d'altura com diuen alguns pel camí, o batxes de 100 metros de profunditat, que si caus tenen que vindre els geos per socorret com també s'imaginen alguns), perquè quan veig que he pogut fer algun dany algun sender hem paro i ho intento arreglar, perquè ningu pot prohibir a ningú de practicar un deport, perquè si hem multen hem multen a mi i per tant m'exposo a ser multat, i sobretot perquè m'agrada practicar l'enduro per la serra de godall.

    ResponElimina
  5. La moto vos landueu al camp de cross i alli feu tot lo k vulgeuuu pero per senderesss k no llimpieu i passeu a destrosarless no!

    ResponElimina
  6. (sok el mateix del misatge d'abanss)...k no hi tink kap problemaaa am less motosss peroooo!...Aleix(Santa Bàrbara)

    ResponElimina
  7. perdoneu,xo les motos no en fan de mal encara k ho vulgueseu k es veigue aixi

    ResponElimina