dilluns, 2 d’abril del 2012

3ª QUEDADA BTT

Una quarantena d'intrèpids bikers, àvids d'aventura i noves emocions, amb l'adrenalina al màxim es van trobar aquest diumenge a l'ermita de la Pietat al peu de la Serra de Godall. Esperonats pels anuncis dels organitzadors d'aquesta quedada, (UCSB+MONTBIKE), advertint de l'elevadísssim nivell tècnic del recorregut.
Comencen l'aventura bici al coll per remuntar el sender de l'ermita fins a la sendera transversal de les Talaies, en direcció a les antenes, després enduro del bo vorejant el barranc del Racó del Forat fins al Mas de Patorrat, continuant cap al Pou de les Piques comencen la clàssisca pujada per la Pedrera i en acabar es troben un bon "tentenpié" a base de pizza i el deliciós coc de massana de tots els anys. Tots molt contentets, també hi havia cerveseta, continuen de cara avall per baixar pel bonic sender de la Cova de la Vila. Acte seguit remuntada per Capdàsens i Camí de la Solcida fins la JB, afrontant el primer repte d'alt nivell de la jornada el Baixador de les Esquarterades, algun genoll pelat però endavant per Talaies i segon tram de nivell: baixar per la sendera de l'Ermita que abans havien remuntat a peu. Quan arriben a l'escales de fusta es podia triar: acabar baixant a l'ermita o continuar l'aventura endinsant-se pel Camí del Cingle.
 El Camí del Cingle és un projecte de btt d'alt nivell tècnic i físic, creat pel company Josep Barberà que hi porta treballant des de fa quatre mesos, amb l'ajuda de voluntaris de l'UCSB i de Montbike i algun independent. Té un recorregut  inicial d'un quilòmetre on s'alternen trams a peu i en bici per arribar a un magnífic baixador final de 700 metres que justifica el començament poc ciclable; encara que una gran part dels assistents no coincidien amb aquesta opinió.
En fí és qüestió de gustos, en el que sí tothom coincidia és que havia estat un altre bon matí de btt. Tant La Unió Ciclista Santa Bàrbara com Montbike continuem traballant per fer la nostra afició i els nostre esport preferit cada dia més grans.

1. Bona foto la de la llosa de pedra Ermitenca!!. Envia-me-la en alta resol.lució home!!.

Tranquils per als qui no heu gaudit del tot del nou sender (s'ha de tenir un altra actitud, però); amb les pluges, el pas de la gent i la meva feina futura... quedarà en poques setmanes, un clàssic.

Salut.

2. Vaig a contestar-me a mi mateix, ja què veig què ningú no ho fa. Avorriment més que res, ja ho sabeu:

Bé, alguna cara d'estrenyiment transitori, si què s'endevinava a la part baixa del baixador de les Esquarterades inferior, allí on s'ajunta amb el traçat del PR.

Esperarem a què passin les pluges per què assenti el terreny remogut... i ho acabarem de deixar llest per sentència.
    Amb calma, paciència i més feina, el Camí del Cingle entrarà a formar part de la ja dilatada llista de senders excelsos per la pràctica del BTT.

Salut, i l'any vinent més...